Serviciul de reparatii Einhell
La Einhell suntem intotdeauna atenti la calitatea si siguranta utilizarii produselor noastre, cu toate acestea este posibil ca un defect sa apara in ciuda celor mai riguroase verificari. Asa ca pentru a putea continua , cat de rapid se poate, sa lucrati proiectele din atelierul sau gradina dumneavoastra , va oferim suportul nostru intotdeauna.
Solicitari/sesizari pentru un defect in garantie
Daca intalniti un posibil defect , in perioada de garantie, puteti face o sesizare privind produsul dumneavoastra. Puteti , pur si simplu, expedia produsul la noi prin curier. Curierul poate colecta si produsele Einhell mai voluminoase. Serviciile sunt disponibile online. Pentru toate sesizarile valide , defecte reale, in perioada de garantie, serviciile sunt complet gratuite* si includ toate costurile asociate cu colectarea, transportul, servisarea, reparatia sau inlocuirea.
Reparatii pentru Post-Garantii (produse care nu mai beneficiaza de garantie)
Oferim servicii de asistenta si pentru produsele Einhell care nu mai beneficiaza de garantie . Verificarea tehnica nu este gratuita in acest caz, costul minim fiind de 100 RON, fara TVA, per constatare, plus 20 RON transport, fara TVA. Dupa verificarea tehnica veti fi informat despre costurile de reparatie si durata acesteia: puteti refuza sau accepta costul reparatiei. In cazul refuzului doar constatarea si transportul vor fi facturate catre dvs la tarifele de mai sus (preturile nu includ TVA).
- Garantia este considerata valabila doar daca sunt indeplinite toate conditiile de garantie.
- Defectele cauzate de utilizare necorespunzatoare, inclusiv defectele provocate, influente naturale externe (oxidari, depuneri) accidentari si avarii provocate de corpuri dure, pietre, nisip, praf, defecte fizice (spart/rupt) ca si utilizarea industriala sau intensiva nu sunt acoperite de conditiile de garantie.
- Daca, dupa verificarea tehnica, constatam ca produsul nu prezinta niciun defect si functioneaza in parametri iar expedierea in service a fost nejustificata, ne rezervam dreptul de a va expedia produsul inapoi cu tarifarea operatiunilor de verificare tehnica si transport. Echipa de Servicii Clienti va va ghida in acest proces.
Pas cu pas catre reparatia produsului dvs Einhell
Inregistrati un nou utilizator sau logati-va ca vizitator
Daca deja aveti un cont MyEinhell doar logati-va cu detaliile contului dvs. Daca inca nu aveti un cont de utilizator va puteti inregistra acum sau va puteti loga ca vizitator.
Plasati o solicitare de reparatie
Pentru a solicita o reparatie este necesar sa completati un scurt formular cu datele dvs personale. Cautati, in sistemul nostru, folosind numarul de serie SN produsul pentru care doriti sa plasati solicitarea. Apoi furnizati-ne informatiile despre data si costul achizitiei si descrieti pe scurt problema pe care o intampinati cu produsul Einhell.
Returnarea unui produs
Dupa plasarea solicitarii va rugam impachetati, protectiv si ambalati bine produsul pentru a nu suferi daune pe transport. Alternativ putem sa organizam noi transportul /curierul daca produsul Einhell este voluminos/atipic. Va vom tine la curent cu evolutia solicitarii de reparatie.
Linia noastra telefonica pentru service
Daca aveti intrebari legate de produsele Einhell sau dificultati tehnice va rugam sa contactati echipa noastra de service.
Hotline: 021 318 55 44
Luni-Vineri: 8:00 - 16:00